Adressen är: minasidor.livs.se (Klicka direkt på länken eller följ bannern för Mina sidor som alltid finns uppe på sajtens första sida.) Logga in: Du som är medlem 

965

en kommun, ett landsting eller företag och kommunalförbund som är Det innebär att om du har rätt till komplettering av a-kassan från 

Mina sidor. För dig som vill söka ersättning från a-kassan, skicka in handlingar eller rapportera tid. Det har kommit till vår kännedom att det skickas ut notifieringar från Mina sidor på Unionens a-kassa felaktigt eller dubletter. Scrolla till toppen. Kommunals a-kassa.

Kommunals a kassa se mina sidor

  1. Amalthea malmo
  2. Offertunderlag bygg
  3. Östberga sopstation öppettider
  4. Puppelina kornhamnstorg
  5. Designby si norge

Fyll i arbetsgivarintyg; Om du blir arbetslös. Guide: Så ansöker du om a-kassa; Har jag rätt till a-kassa? Hur mycket får jag i a-kassa? Nyheter i Mina sidor. Vi har nu en ny och bättre version av Mina sidor som gör det snabbare och lättare och för dig att ansöka om ersättning. Du kan nu själv se precis vad som händer i ditt ärende och du kan göra mycket direkt genom Mina sidor.

På Mina Sidor hos Afa Försäkring kan du följa ditt ärende, komplettera vissa uppgifter och se kontrolluppgifter för utbetalningar. Du behöver BankID. Följande tre 

Här hittar du uppgifter om din anslutning och inbetalda avgifter m.m. Arbetsgivarintyg.nu.

På Mina sidor kan du: Fylla i dina tidrapporter. Se kommande och genomförda utbetalningar. Fylla i och skicka intyg. Se information om din ersättningsperiod. Skicka frågor och brev till din handläggare. Det enda du behöver göra för att börja använda Mina sidor är att logga in med din e-legitimation!

Fyll i arbetsgivarintyg; Om du blir arbetslös.

Kommunals a kassa se mina sidor

Kontakta oss på foretag@lanstrafikenkron.se eller 0470-58 32 80  Politik • Artikeln publicerades 2 december 2020. Försörjningsstödet har delvis blivit ett slags kommunal a-kassa, enligt Kristdemokraterna. Norrtälje kommun erbjuder stora möjligheter för människor och företag att förverkliga sina drömmar. Vår vision: Global livsstil - lokalt liv. Kontaktuppgifter till Kommunals A-kassa KALMAR, adress, telefonnummer, se information om företaget. Kontaktuppgifter till Kommunals A-kassa KARLSTAD, adress, telefonnummer, se information om företaget. Kommunals sparkade kassör Anders Bergström kliver av ytterligare 37 uppdrag, visar tidningen Kommunalarbetarens granskning.
Uddevalla vuxenutbildning vård och omsorg

29 dec 2020 Från klockan 15 på lördag till klockan 06 på söndag vi systemunderhåll. Under den tiden kan du inte logga in på Mina sidor.

Efter det är det åter möjligt att logga in på Mina sidor, Mitt medlemskap samt ansöka om inträde.
Hur vet jag om min dator har trådlöst nätverkskort

Kommunals a kassa se mina sidor






Så blir du medlem i Kommunals a-kassa och betalar din medlemsavgift – steg för steg 1 jul, 2020 6. Hur fungerar de nya reglerna för a-kassan under Corona-krisen? 20 maj, 2020 2. Varför kan jag inte signera min tidrapport på Mina sidor? 20 maj, 2020 6. Jag kan inte logga in på Mina sidor - vad ska jag göra? 1 jul, 2019 8.

Kontakta oss. 0771-25 80 00. akassan@kommunalsakassa.se Gå in på Mina sidor och titta att vi har rätt uppgifter på dig! Till mina sidor .


Läkarintyg körkort högre behörighet järfälla

1 jun 2016 Hej och välkommen till Kommunals a-kassa. Vi är din Om Kommunals a-kassa - Bli medlem. 5 years ago Tidrapportera i Mina Sidor.

löneavtal 2014 ledarna a kassa kommunal facket kontakt semesterersättning a kassa mina sidor Skatt procent i STENUNGSUND är 33.12 %: kommunalskatt lönesamtal tips a kassa livs unionakassa Primärt så kan vi se att ett jobb inom  Tidigare tekniska problem är avhjälpta och Mina sidor är öppet igen. sidor; HRAK | Facebook; Startsida - Fastighets akassa; Kommunal Akassa Genom att logga in på Mina Sidor med Mobilt BankID kan du enkelt se dina  Detta innebär att Mina Sidor inte kommer att fungera under förmiddagen. Vi meddelar så fort Mina Sidor fungerar igen.

en kommun, ett landsting eller företag och kommunalförbund som är Det innebär att om du har rätt till komplettering av a-kassan från 

All information försvinner efter du loggar ut ur Mina sidor.

Du skickar in ditt arbetsgivarintyg till den a-kassa du är medlem i. Numera finns moderna verktyg för att begära och skicka in  Skippa blanketten/mallen. Tjänsten för dig som är arbetsgivare är det snabbaste och säkraste sättet att skicka uppgifter om anställning, lön och arbetad tid till  Inkomstförsäkring kommunals facket , kommunal akassa, kommunal förbund och a kassa, kommunals a-kassa och fackförbund kommunal a kassan ,  Våra avtal: kommunal sektor · Våra avtal: statlig sektor · Våra avtal: privat Du måste vara med i a-kassan och ha rätt till ersättning därifrån för att få Du kan själv ändra adress och andra registeruppgifter på Mina sidor.